Henvendelser

Vi setter stor pris på tilbakemeldinger fra våre kunder. Mesterbakeren jobber hele tiden med å produsere trygg mat av høy kvalitet. Finner du likevel kvalitetsfeil eller avvik ved et produkt du har kjøpt, så kan du benytte reklamasjonsskjema. For andre innspill kan du bruke henvendelsesskjema.

Om du ønsker å avbestille en kake bestilt på nett kan du gjøre dette ved å ringe bakeriet i din region.

Du finner Kontaktinformasjon til våre egne bakerier her.

"*" obligatorisk felt

Kontaktinformasjon*
Adresse*
Gi en kort oppsummering av saken
Gi en beskrivelse av hendelsen her
Dra og slipp filer her, eller
Accepted file types: jpg, gif, png, jpeg, Max. file size: 5 MB, Max. files: 3.

    Hvor finner jeg batchnummer

    Våre dagsferske brød og kaker på nett har ikke batchnummer. Angi isteden dato for kjøp.

    Våre holdbare brød har batchnummer/produksjonsdato stemplet på klips. 

    Våre holdbare kaker og småvarer har batchnummer stemplet på posen. 

    Våre fryste kaker har batchnummer/produksjonsdato stemplet på etiketten. 

    Hvor finner jeg best før dato

    Våre dagsferske brød og kaker på nett har ikke stempling på emballasjen. Angi isteden dato for kjøp.

    Våre holdbare brød, kaker og småvarer har best før-dato stemplet på klistrelapp.